Echte Liebe True Love

善有时披着恶的外衣行善,恶有时披着善的外衣行恶。

善与恶,光明与黑暗,谁能评判爱。
 
 
Goodbye (with Soap & Skin) - Apparat

Goodbye (with Soap & Skin)

Apparat


Let's go into bed Please put me to bed

睡觉吧 把我放上床

And turn down the light

关上灯


Fold out your hands

收起你的手

Give me a sign

给我一个信号

Hold down your lies

沉迷于你的谎言


Lay down next to me

躺在我身边吧

Don't listen when I scream

当我尖叫时 别听

Bury your thoughts and fall asleep

不要胡思乱想 睡吧


Find out....I was just a bad dream

你会发现我只是一个噩梦


Let the bed sheet

让床单

Soak up my tears

把我的眼泪吸干

And watch the only way out disappear

看着这唯一的出路消失不见


Don't tell me why

不要告诉我原因

Kiss me goodbye

和我吻别吧


For neither ever, nor never

不是再见 也不是永别

Goodbye

再见了


Neither ever, nor never

不是再见 也不是永别

Goodbye

再见了


Neither ever, nor never

不是再见 也不是永别

Goodbye

再见了

Goodbye

再见了 


评论

热度(1)

©Copyright 沔彼流水|Powered by LOFTER